Frågor

Många idioter frågar mig dumma jävla frågor.
Som har du ett kriminellt förflutet?
Gör du det du säger?
Bryr du dig om något?
Dom borde la för fan fatta att jag inte bryr mig.
Vissa är så jävla dumma så jag var fan tvungen att trycka en en T-shirt som
det stog I Just Don't Give A Fuck på!
Fattar inte ni nån ting?
Jag skiter i eran jävla brossa jag piskar skiten ur er ändå.
Och om ni anmäler mig så skrattar jag i rättsalen och ger fingret åt er.
Suck my Dick Bitches.
Fuck ya all.
Peace haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

det fanns ingen annan utväg! jag var tvungen! t-shirten var ett måste!

2010-03-11 @ 22:21:58
Postat av: Köttflöjts-Kerstin från Köttsjön!

Snälla piska inte skiten ur mig=( Jag är rädd för piskor.

Har du ett kriminellt förflutet?

Gör du det du säger?

Bryr du dig om något?

BTW, har din pappas snopp blivit avbiten av en hund?

//

Nyfiken anonym kvinna från Fläskvattnet.

2010-03-16 @ 17:55:59
Postat av: johannes

fuck you jag har iaf en farsa ditt jävla low life

klart jag gör vad jag säger och lägg ner dina patetiska frågor och skaffa dig ett liv i stället.

men jag får tacka för jag sitter bara och skrattar åt dig.

mvh johannes lind skaparen av ijustdontgiveashit.blogg.se

2010-03-18 @ 14:58:29
Postat av: snabel tarzan

ett gott skratt förlänger livet, om alla människor börjar läsa den här bloggen kommer kommer medel livslängden höjas med 24 år! just don't give a fuck! bitcheees, get the fuck outta here!

2010-04-04 @ 16:58:29
Postat av: johannes

ja klart det är det som är menigen bitch

2010-04-05 @ 12:33:18
URL: http://ijustdontgiveashit.blogg.se/
Postat av: Anonym

och priset som årets pajas går till..... DIG!

2010-04-10 @ 12:06:07
Postat av: min idol!

jag gillar din blog johannes skriv mer

2010-11-26 @ 02:12:18
Postat av: fläsk gösta

HAHA VILKEN GANGSTAH YOOOO WHATS UP MANNEN?????

2010-12-03 @ 18:25:07
Postat av: johannes lind

årets pajas och vinnaren är nån snubbe/subba som inte har så pass mycke fantasi så han kan lämna ut ett lojligt namn han tar priset

2010-12-08 @ 23:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0